VAD DÅLIGT JAG ÄR PÅ ATT SKRIVA I MIN BLOGG

idag har jag varit iskolan hade idrott på morgonen och praktiskt marknadsföring  sedan slutade jag as gött!
idag fick vi ett arbeta att vi ska göra en marknads undersökning på en affär min grupp sak göra det på MQ. sk bli kul.
igår såka jag första avsnittet av one tree hill ska se andra idag ska bli kul det är ju 5 säsongen nu.såg även den ny amercian pie filmen igår det var helt okej faktiskt dom filmerna är ju alltid roliga.det är fredag imorgon och jag går i skolan till 15.40 bläää det gillar jag inte. men men sånt är livet. det är iaf helg snart och det ska bli skönt.

det är inte långt kvar till det blir Kent den 20 Mars bli även 18 år den 19 Mars kommer nog gilla mars månad. igår fick kent två grammisar årets grupp och årets album grattis kent.



image9

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0