TORSDAG

dagen började med dans på idrotten det var kul, kan äntligen dansa ordäntlig:)
sedan hade jag praktiskt marknadsföring, sedan slytade jag var skönt sedan skynade jag mig hem åt mat och duschade och sedan åkte jag för att träffa christian, vi  hade lite mysigt ihop du är bäst christan du gör mig så otroligt glad och det är precis vad jag behöver nu. sedan när jag åkte hem så rinde min telefon väldigt mycket och fick några antal sms. är värkligen glad att folk bryr sig om mig precis vad jag behöver. Jonna och gabbi din är bäst och jag älskar er<3 and mamma och pappa:)

det gör ont i mig när jag tänker på dig morfar saknar dig skulle vilja att du kommer tillbaka vi hade ju bara dig kvar:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0