tisdag

Idag har jag varit iskolan hade idrott, naturkunskap och matte idag. sedan träffade jag gabbi vi köpte tågbiljetter till växjö ska ju dit den 20 mars och kolla på kent och träffa våra underbara vänner.  och innnan vi gick till centarel och köpte biljetterna åkte mr jocke i en bil och peka fuck you till mig han är alltid så dum:P haha^^ sedan gick vi till mcdonken och köpte lite pommes och åt (jag vet att det är jätte o nyttigt) men men sedan gick vi till gabbis skoa hon hade inte sluat än och där träffade jag carro vi åkte buss ihop en bit till kulturskolan för jag skulle spela gitarr och det gick ju bra. sedan åkte jag hem. och imorgon blir det köa........

jag vill höra lilla söta christian sjunga för mig han är så söt när han sjunger. nawww:P

jag saknar dig Mofar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0