SÖNDAG

jag sitter och räknar matte och lyssnar på Håkan Hellström  fan vad bra jag mår när jag lyssnar på honom
iallfall så lyssnar jag på precis som romeo och så kom den är tänkten in i mitt huvud:
Som jorden älskar månen?
Som sjömannen älskar havet?
Som tågen älskar rälsen?
Och som fångar älskar flykten?
Som barnen älskar julen?
Som korten älskar turen?
Och som Romeo älskar Julia?
Och som jag älskar dig

det är så jävla vacker kan inte sluta tänka på det, fan håkan jag älskar din texter<3

idag är dagen bara anmält tråkig måste plugga men vad ja vill hälst är att jag vill åka till göteborg till min sötnöt men nej det kunde jag ju inte utan måste sitta hemma och plugga har en svenska läxa, skriva om en text med egna ord och matte läxa plus att jag har mette prov på tisdag också:( aja jag klara nog det hoppas jag. det ända som är bra med denna dagen är att andra avenyn kommer ikväll:) längtar...

Håkan <3

Jag har hört att du träffat nån
Och den här gången är du riktigt säker
Och jag hatar att jag älskar dig
Älskar dig så mycket att jag hatar mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0