SKOLAN (ARG)

just nu sitter jag iskolan jag har turism och resor gör typ ingenting för det dom andra gör har jag gjort innan så jag bara sitter här as tråkigt. idag gick jag och kollade vad jag fick på mitt pyskologi prov som jag gjorde innan vi hade jullov men jag fick ig å det så måste gör om prov och det är på onsdag men fan jag går till halv 9 iskolan imorgon och idag hinner jag inte plugga för jag har matte prov imorgon. blir så jävla arg att hon inte har gett mig en ig vanring eller sagt till mig innan så nu sätter hon ig i kuren på mig så jag får göra en prövning typ i april. men men det är ngen skillnad på omprovet och prövningen det är bara att hon måste sätta ett betyd på mmig två veckor efter kursen är avslutad.  aja men det löser sig iallfall som tur är menmen blir arg ändå orka liksom vänta till april då kommer jag ha glömt allt kommer ju ihåg en del nu.

aja fortsätter la att ha tråkigt har inget bättre för mig jag vill bara att dagen ska ta slut så jag kan slut och åka hem.
men kanske inte är så roligt hemma precis måste ju ändå plugga matte och gör näthandels läxan men bättre än att sitta här och inte göra någonting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0