Morfars dag:D

denna dagen började med att mamma blev jätte arg för att jag sov till halv två hon tycker att man sover bort hela dagen men jag somnade ju inte innan halv 5 inatt så det är ju inte så konstigt att jag sov så länge. idag fyller min morfar år han bli 89 år så ska till honom och fira honom. morfar är den besta morfar man kan ha och han är värdefull jag älskar dig morfar<3 du är den äna vi har kvar. för mormor lever inte och inte farmor och farfar heller så du är jätte värdefull<3

just nu sitter jag här och lyssnar på "Håkan Hellström - Atombomb"  Jag står i vasaparken, Ser pojkar och flickor gå igenom kärlekslunden, Jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde...
håkan är så jävla bra fan vad jag saknar sommaren när jag lyssnar på honom specielt den 7 september isomras jag hade håkan plus min underbara vänner från piteå, Robin från växjö och självklart Sandra och Gabbi då, kunde ju inte bli bättre. vad jag saknar den helgenlängtar till sommmaren jag älskar juli, augusti och september<3
känn ingen sorg för mig i göteborg<3

hur ska jag avsluta detta blogginlägget då?
jo nu vet jag ha en riktig fin dag som jag:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0