iskolan

sitter iskolan nu och har Inköp och varuhantering. vi skriver ett arbete om city brämhult:P hehe^^
sedan har jag näthandel vet inte om jag kommer orka ha näthandel man gör så mycket på den lektionen man skriver as mycket vet inte om jag kommer orka det har närmligen huvudvärk som jag alltid har och ont i magen vill åka hem men kan inte missa näthandel kommer efter då:(

ikväll ska jag till ku tror jag, ingentligen vill jag inte dit men anton dycker ju upp en sväng och då vill jag dit han ska ju åka till lumpen snart så vill träffa han inna det.

ska vara med gabbi efterskolan idag tror jag kommer inte ihåg vad vi bestämde, men jag tror vi bestämde det hehe^^

saknar dig morfar:'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0