HIHIHI

hehe har pluggat matte hela kvällen är helt slut ska plugga matte imorgon inna jag börjar skolan börjar kl 14.00 med matte prov som håller på till 15.30. sedan börjar jag 17.30 igen tu är att jag har gitarr lektion imorgon annars hade jag hatt tråkigt dom två timarna. iallfall är öppet hus på min skola imorgon.  så jag går iskolan till kl 20.30.

Jag hitta ett kort på mig och kristian jätte söta är vi Hahah^^

saknar kristian kanske ska ta och ringa han någon dag måste bara komma på något att säga annars känns det så dum att störa honom i onödan han är ju ganska upptagen med sin cd kan jag nog tänka migatt han är. Undra hur det går. hoppas den kommer snart för jag längtar till den kommer då blir det ny musik och massa spelningar så lever jag i kärlek. Kärlek till kristian, kristian musik och spelningar en kväll kan inte bli bättre<3

http://svt-psl.colo.netstar.se/default.aspx?entryID=362


godnatt allt folk jag ska sova nu





ps. Bara du är min sötnötvän


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0