Helgen

i helgen har jag varit med gabbi den mesta tiden vi åkte hem till mig på fredagen och var där en stund sedan åkte vi hem till henne och ci åt pizza och kollade på film sedan sov jag hos henne sedan så tränade vi på morgonen och carro var med också sedan åkte vi hem till henne och åt mat sedan åkte vi till GBG :)  shoppade lite och sedan hem till gabbi igen kollade film och sedan åkte jag hem nästa dag så sova jag länmge pluggade lite och satt och saknade honom och kollade film för att fördriva min tid kollar jag fil slipper tänka så mycket då och det är skönt man konsenterar sig på något annat då för om jag sitter ich tänker kommer min tårar fram jag vet inte varför men jag orkar inte med det iaf så jobbigt känns som jag är ensammast i världen fast jag inte är det och det vat jag. jag har verkligen saknat dig i helgen och tänkt mycket på dig i helgen.

jag saknar min morfar så mycket:'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0