DECEMBER

Tänkte sakta men säker börja skriva lite vad som hände i December hände ju ganska mycket då. ni vet julafton, nyår och lite annat kommer inte skriva allti samma in läägg för klocka är ganska mycket och jag ska till skolan imorgon så jag hinner inte skriva om allt men tänkte börja skriva om dom två konserterna jag var på.

KRISTIAN ANTTILA  KONSERT

den 14 Decemer spelade Kristian anttila och kusowsky i göteborg.
den spelningen var riktigt bra Kusowsky skriver riktigt sköna låter gillar verkligen deras musik.
men kristian  anttila är ändå bäst han musik kommer jag aldrig sluta lyssna på älskar han musik så sjukt mycket.
men det var iallfall jag och sandra som gick på spelningen ihop.
det började med att jag sätte mig på bussen till göteborg och åkte hela vägen själv dit ganska trist men kunde ju inte missa denna spelningen. iallfall fick ett telfonsamtal när jag satt på bussen från Peter han undrade om jag skulle på spelningen självklart skulle jag det och han undra om jag var gbg men det var jag ju inte då. sedan när jag kom fram till gbg träffade jag sandra vi tog spårvagnen till fängelset elle härlanda kulturhus som det heter nu ( iallfall den del heter så) det var ganska mycket folk där tyckete jag. inte jätte många jag kände men en del och en del som jag kände igen. dom som jag kände bästa varla Rebecka och Peter. Kusowsky var då förband så dom började spela lysnade på några låter till jag såg petter och var tvungen att sncka med honom hade ju inte träffat han på as länge. men vi gick lite utan för och sncka det ett bra tag hade ju mycket att säga kan jag verkligen säga så det var kul. men sedan var petter tvungen att gå för dom skulle spela. kristian var sjukt bra på scen den dagen men scenen var ju lite för stativt fick inte plats och stoh neranför sen och när han utmande oss till dans så trillade nästa stativt och det är ju inte jätte bra men hehe^^ den var bra iallfall. sedan efter spelningen så skulle petter gå ganska fort efterspelningen så sa hejdå till honom sedan väntade vi på att få sncka med kristian jag köpte en tshirt och hans singel som jag gav till jonna i julklapp för jag hade den allaredan. men det var en rkitigt fin kvälö kärr kommer lite bilder.

              



SLEEPING BEAUTY   KONSERT


den 19 December var ja på en sleeping Beuty spelning på wish club i göteborg
var där med cecilia först och sedan kom hennes pojkvän Alex och martin det var rikitigt trevligt.
sleeping beauty var riktigt bra den kvällen fast det var inte så många där som hade hört dom innan det märktes. och där träffade jag öven lovis som jag hade snckat med på internet det var hon som hjälpte mig att komma in för det var ju 18 årsgräns. hehe men jag kom in ändå. och efterspelningen snckade jag lite med petter och jag fick en plansh på deras ny trycka jätte fin är den och tog en del bra bilder också hade tänkt att lägga in några här med
 

detta är sleeping beautys nya tryck ungefär så ser plansen ut som jag fick:)
image21


orkade inte förklara denna spelningen så invecklat är ganska trött nu ska ju sova nu klkan är ju efter tolv inte bra.
GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0