Torsdag

 var på skolan idag första lektionen vara la okej men andra uscha vad trött jag blev på papper:P
sedan gick jag lite på stan och sedan drig jag till UF mässa med michaela och emelie vi skulle göra våran skol uppgift gick ganska snabbt sedan ringde jag några person men den mäst postiva personerna var gabbi och jonna dom andra personerna är inte värt att nämna:P dom var mest negativ haha

ska på bäcking fest imorgon då hehe skojskoj man ska tydliget ha 70 tals kläder på mig :S är så dålig på sånt haha^^ men det ornar sig:P jag börjar då 12 imorgon göttgött

nu ska jag dra in i duschen och sedan skajag in till stan igen och hem till jonna:)

byebye:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0