tankar om vad som händer...

 det har varit en väldigt tråkig dag började med matte prov och sedan sammhälle och sedan klassråd och sedan skulle vi ha turism men det blev inte så för att våran lärare var inte frisk så hon åkte hem hahah^^

denna veckan kommer bli anmält tråkig och hemsk mår dåligt av det så fort jag tänker på det att det är begravning på torsdag men jag hoppas helgen kan uppmuntra mig iallfall hoppas att jag kan träffa anton för det vill jag saknar ju min vän anton. sedan har jag lov i en vecka så jävla skönt men det kommer nog bli ett slappt lov vet inte vad jag ska köra han åker bort:( kommer sakna honom....  det är till och med alla hjärtans dag på lovet har inget planerat då heller, jag och gabbi kan ju gå på bio i år igen  jonna får föja med detta året också, det är ju inte fel för om man inte har någon att dela denna dagen med så har man ju alltid en vän att dela dagen med.


Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag vill också träffa anton i helgen och sa det til honom!! :) sedan så vill jag gå på bio jag fick bara damp allmänt tillfäligt surt stört.. du vet hur jag är^^ Är väl pms elelr nåt ?`vaf an vet jag. hahah :P

2008-02-04 @ 19:45:22
URL: http://darksecrets.blogg.se
Postat av: Gabbi

Okej, sa han inte till mig :O
Han sa att han kommer hem i helgen men att han inte vet om vi kan ses! :O va taskigt!! men vi kan väl ses samtidigt eller?? :/

2008-02-05 @ 16:14:07
URL: http://darksecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0