söndag 10 februari

det är söndag idag den tråkigaste dagen i veckorna men oftast den dagen man bara sitter hemma och rutnar och tar det lungt. igår kväll var jonna här och vi kollade på melodifestivalen och kollade på film sedan sov hon över här ganska mysigt men lite jobbigt att dela säng med henne speciellt i en 90 säng haha trångt som fan. snart är det iallfall andra avenyn det är det ända positiva med söndagar:) och idag så är det wallander med, jag älskar wallander. ska se om jag kan tvinga mamma att åka till färg affären imorgon så vi kan köpa färg till mitt rum så att vi kan börja måla mitt rum, det ska bli vit och svart.
idag blev jag ganska glad pappa undrade vad jag ville göra på lovet hans förslag var att åka till A6 och ikea eller att åka till stckholm och shoppa:P hoppas iallfall det blir ikea så att jag kan köpa min soffa jag vill ha och en ny hylla och ett skriv bord för det behövs:) men stockholm är ju inte fel  heller men över en dag känns onödigt. men det kommer säkert inte hända man säger bara saker man ska göra men det blir aldrig av.

funderar på att åka till skövde  på lördag sleeping beauty och kusowsky spela där och jag har ju fritiskort så jag åker ju dit gratis och biljetten in kostar bara 150 kr jag tror faktikst att jag ska åka, ska ringa petter och snacka med honom se vad han tycker och så. tur är att jag typ känner två som ska dit så jag blir ju inte ensam för petter kan jag ju inte hänga efter. haha^^ tror inte han skulle uppskatta det. men får se hur det blir.

men vad ska jag hitta på imorgon någon som vill hjälpa mig att hitta på något kan inte komma på något! haha^^

image33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0