Navid Modiri & Gudarna-Kom och dansa med oss

Navid han kom från staden utan slut
begav sig neråt skåne söderut
Där fanns eld och där fanns krut
och festen varade natten ut
och de sa hej Navid
Kom och dansa med oss nu
de sa hej Navid
Skaka rumpan med oss nu

Min vän Karl Magnus ville bli en stor poet
och liksom skriva sånt som ingen annan skrev
han satt på taken glödkolshet
och ruvade på sin hemlighet
och jag sa hej Mange
Kom ner och dansa med oss nu
jag sa hej Mange Bange
Skaka rumpan med oss nu

Karl Magnus sjöng
Do do do do do do do do do do do
och alla med Converse sjöng
Do do do do do do do do do do do
Skånes alla bönder sjöng
Do do do do do do do do do do do
Do do do do do do do do do do do

När lille George var liten så fick han smäll
två boots i nyllet minst varenda kväll
nu är han stor men inte särskilt snäll
sitter är bitter på sitt presidenthotel
Jag säger hej Georgie
Kom och dansa med oss nu
Jag säger hej Georgie Porgie
Skaka rumpan med oss nu

och
Georgie Porgie Georgie sjunger
Do do do do do do do do do do do
och Georgies pappa George sjunger
Do do do do do do do do do do do
Soldaterna i Bagdad sjunger
Do do do do do do do do do do do
Do do do do do do do do do do do

Do do do do do do do do do do do
Do do do do do do do do do do do
Do do do do do do do do do do do
Do do do do do do do do do do do
 
image54

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Jag har fan knappt en enda bild från göteborgs kulturkalas i somras :( jag sörjer fan det! :O

2008-02-24 @ 18:32:03
URL: http://darksecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0