min vecka

jag kommer att sakna honom nu är han inte hemma på fem dagar jag kommer sitta och vänta på att han ska höra av sig till mig som han har lovat men vi får la se när det blir. jag hoppas verkligen det blir snart. alllså fem dagar utan någon kontakt alls det känns konstig när man snacka med en person minns en gång om dagen men jag klara nog det, har mycket att göra fullt upp för på tisdag och onsdag ska vi måla om mitt rum och på torsdag sk jag vara med gabbi carro och jonna och fredag åker vi nog till ikea och lördag skövde förhoppningsvis och söndag ta det lungt sedan börjar ju skolan igen.

jag hoppas att någon överaskar mig nu iveckan så att det blir em vecka att komma ihåg iallfall eller varför ska jag komma ihåg denna veckan?
hummm?

aja ska nog sova snart eller om en timme eller två får se
men gonatt ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0