Lördag

igår hade vi riktigt roligt haha åt mat  kebab och pizza och sedan kollade på film hemma hos gabbi sedan drog vi hem till carro drack upp henne sprit hon hade och dansade till kl blev 5 då vi somnade hehe

sedan vaknade jag idag av att carro satt och sncka i telefon men en kille jag orka bryr somna om haha
sedan gick vi upp och tänkte göra frukost det blev pannkakor:) gottt fast dom blev inte så bra hehe^^
sedan började iv kolla på film emn jag orkade inte det sedan ringed några till gabbi frågade fter carro några iskolan så dom ville att carro skulle komma in till stan men sedan bestämde dom att dom skulle se imorgon istället så vi drog till knalleland och där gick vi till lagerhouse och där jag och gabbi köpte presenter till varndra hehe skoj hon köpte en lite mjuk söt sak till mig:D gibbe heter den:)
sedan köpte jag paket till min bror och hårspray till mig själv haha och carro köpte hårfärg sedan köpte gabbi en tröja som hon blev kär i. sedan drog vi hem hehe
ja nu ikväll ska jag bara sitta hemma och ta det lungt skönt det
image53

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hanna.. Bara så du vet. Jag blev kär i tröjan SEDAN köpte jag den ;) hihi

2008-02-23 @ 21:04:18
URL: http://darksecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0