Lördag, Skövde

jag började dagen med att städa mitt rum. sedan åkte jag till göteborg för att möta lovis och sophia:)
vi skulle ta tåget till skövde men fört var vi tvugna att  lägga in lovis väska och köpa cigg. jag fick köpa ciggaretter till sopha fast jag inte var 18 år och jag visade lägg men fick köpa  ändå bara för att det var en månad kvar så han var snäll. tur att jag inte röker haha^^sedan gick vi bort mot tåget som gick kl4 det tog en 90 minuter att åka dit:O men sen var vi äntligen i skövde och då sklle vi hitta till stället också haha självklart går vi fel för haha^^ men hitta dit sedan iallfall. där kollade vi på spring johnny och sleeping beauty och kusowsky. det var jätte bra:) och jag köpte kusowsky båda ep dom är riktigt bra och så köpte jag två pins med en från sleeping beauty och en från kusowsky:)sedan när vi åkte hem så hoppade jag av tåget i herjunga kände att det var l'ttast så hehe men fick stå ute i en halvtimme innan mina föräldrar kom det var kallt. och det var den kvällen slut men det var en riktigt bra kväll nu längtar jag till april då blir det mkt sleeping beauty och kusowsky och håkan såklart:) men innan det ska jag ju se kent den 20 mars längtar.

Lite bilder från kvällen
Spring Johnny


Sleeping beauty


Kusowsky


Btw, den sita bilden är inte tagen då men glömde ta kort på trummisen och det var svårt för fredrik stog ivägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0