jag säger bara KILLAR

allså killar är verkligen dumma och tröga jag tror jag skulle kunna slå honom så trög som han är
jag lovar jag och killar gpr inte ihop inte alltid iaf, vill ju bara att han ska förstå mig men för denna
kille är jag som en prick över i ett, inte viktig någonstan ungerfär det jag försöker få er att förstå.
det är så jag tar det iaf jag vet inte vad han tänker.....
men killar säger jag bara dom är som dom är
BOYS ARE STUPID  HAHA!

idag har det ju inte varit den bästa dagen precis
idag var det första gången jag grätt väldigt mycket över min morfar efter begravingen.
det är jobbigt att sakna någon som man vet aldrig kommer tillbaka:'(
men morfar har det bra nu och jag älskar honom jätte mycket och det vet han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0