Fredag

sitter i skolan och har näthandel jag har tandvärk och orkar inte tänka och jobba så tänkte att jag kan skriva ett blogg inlägg istället behöver inte tänka så mycket då utan jag bara skriver precis hur jag känner och mår och vill berätta.

Idag började jag dagen med att försova mig vaknade 10 minuter innan min buss gick men som tur vad hann jag med den och det var la tur det. sedan hade vi inköp och varu hantering skit tråkigt tycker jag skriva om city i brämhult inte så jävla kul. sedan hade vi då näthandel som jag har nu och vi skriver om sökmotrar det är kul och så men jobbigt som tur är ska det inte vara klart idag för jag har ganska mycket kvar att göra hehe^^
jag kommer ligga efter men det struntar jag i. jag hoppas min tandvärk går över så jag får i  mig mat har ätit lite soppa idag och jag är jätte hungrig inte kul när man inte kan tugga maten ör det är ett helvete. jag ska nog åka till carro ikväll och sova där inatt det blir jag carro och gabbi vi hade tänkt att festa en var tvungna att ställa in det för att han som skulle köpa ut drikan kunde inte köpa ut faaan också. men men sånt är livet jag har fan inte festat på as länge och det känns helt sjukt måste faktiskt festa snart. för livet är en fest.

när jag kommer hem tänker jag göra klart all bilder och skicka dom till Kusowskys hemsida så att jag slipper tänka på det och då blir ju glad för min bilder eller det får vi hoppas iaf:D hehe

saknar dig, vill träffa dig men det blir antligen inte ihelgen för att du är så upptagen
 varför ska alla killar vara så upptagna hela tiden kan någon berätta de för mig?

detta är en fin låt: Stays dont sleep - for blue skies det är en låt från one tree hill soundtraks 2

Hoppas alla får en bra helg jag hoppas jag får det iaf..
hejdå så länge

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Asså de fixar fest när vi är i Växjö om vi inte är lika tråkiga som sist! ;D Vilket vi absolut inte är om de fixar en RIKTIG fest! haha^^ Men sist vi festade var nyår!! :O det är fan fy skam :P men innan dess festade jag den 14 december.. Vi är sämst på att hitta fest, vet du det? ^^

2008-02-22 @ 14:52:25
URL: http://darksecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0