Begravningen

idag tog vi ett sista farväl av Morfar:'(
Begravningen var jätte fin och det var jätte fin väder precis så som morfar ville ha det, det var verkligen perfekt
Morfar var den snällaste människan som fanns sa alrig något ont om någon människa han var både hjälpsam och aldeles för snäll och i byn han bodde om dom undrade någon så sa alla fråga karl erik allså min morfar. min morfar har gjorde mycket i sitt liv som många människor uppskatar otroligt mycket han var och så en väldigt trogen männiksa till kyrkan gick dit varje söndag och bad både morgon bön och afton bön, precis så som hans far hade lärt honom men morfar en speciellt person som betyder mycket för många människor
du kommer alltid att finnas i mitt hjärta morfar<3
och jag älskar dig och saknar dig<3

som presten sa: livet på jorden är bara en början på livet.
jag tror det är sant, så jag hoppas vi ses igen morfar, för det gör vi.



image32


Karl-Erik Johansson
12 Januari 1919
16 Januari 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0