veckan

i onsdag så åkte min familj bort och jag hade huset för mig själv till idag  min vecka har varit så här.
i onsdag så var jag med anton vi badade och kollade på film, på torsdagen så handlade jag mat och gick ut på krogen på kvällen sov hos carro, på fredagen kom gabbi hit vi grillade och myse ute i värmen det var en riktigt skönt kväll det, på lördagen slappade jag ganska mycket åkte till Robin på kvällen vi kollade på film och snackade och idag har jag slappat och städat och håller på att packa nu åker ju till norrland imorgon kommer hem om en vecka ska bli skönt att komma ifrån allt här hemma men kommer nog sakna en del personer men jag över lever en vecka utan dom.
BYEBYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0