Mitt schema!

idag har varit en bra dag. dagen började med att vi jobbade med våra UF företag och vi jar äntligen kommit på vad vi ska göra. sedan andra lektionen hade jag web design skit kul kommer nog vara det roligaste ämnet jag har denna terminen. visst det är skoj att göra ett Uf företag men det är mycket jobb och mycket man behöver tänka på. sedan  har jag bara afärsjuridk, svenska, bageri och min engelska som jag ska jobba upp och försöka på g i det och sedan ska jag gör ett sista prov i psykologi sedan har jag inget mer denna treminen har ett rikgtigt gött schema. men måste ju jobba med uf en del på våran lediga tid men det är ju lungt. men jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0