orkar inte plugga

jag har verkligen inte någon ork kvar för att plugga men det är ju ett måste har ju Naturkunskapsprov imorgon och har inte pluggat alls mycket men vill inte plugga men får la sätta igång snart att göra det ändå vill ju ha godkänt eller det vore ju bra om jag har godkänt. hehe^^ naturkunskap är verkligen tråkigt speciellt om man har en jobbigt lärare.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra antigen ska jag ut på krogen eller på kortege fest hummm svårt val.....

Torsdag 1 maj blir det Navid Modiri i borås det ska bli riktigt trevligt ska försöka hinna med att åka till gbg med men vet inte om jag hinner det men jag vill för kusowsky spelar på pustervik men man kan inte hinna all så vi får se.

Fredag 2 maj blir det Anders Elowsson eller Kristian Anttila har inte riktigt bestämt mig än men jag tror det blir Anders.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0