Krogen med Anton

image63
27/3 MIN KVÄLL MED BARA ANTON

tänker bara berätta kvällen nu men iaf så började det med att jag gjorde i orning mig coh Anton kom och hämtade mig snäll som han alltid är, sedan åkte vi hem till honom och så tog han fram lite cider och så gick han och duschade och jag fick sitta där i han säng med en cider i handen själv men sedan kom ju Anton och gjorde mig sällskap som tur var vi kollade lite på tv och drack cider hehe det var våran förfest nice eller hur.
sedan körde Antons mamma oss till bussen en lite trevlig buss tur jag blev typ as trött men anton höll mig vaken men en lite kyss då och då hehe sedan när vi kom in till stan så skulle vi på toa båda två, Anton fick slänga ut två alkisar från toan och jag kom aldrig in på toan. haha^^ sedan gick vi till swing nice Anton bjöd mig på väldigt mycket den kvällen är skyldig han en del nu tror jag och så bjöd han på hångel hela kvällen det var en ganska nice kväll sedan var natten mysig hos anton med men här ska vi inte gå in på detaljer mer.

och denna vackra bilden är inte tagen den kvällen men lördagen efter den kvällen då Anton var jätte full hahaha^^ förlåt Anton men vara bara tvungen att sätta in den.


Kommentarer
Postat av: Jonna

dom här detaljerna vill jag veta tack! :P eller, inte för detaljerat, men mer än vad som står här iaf. vad hände den natten egentligen?! :O

2008-04-02 @ 23:26:10
URL: http://rum311.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0