Kent 20/3 VÄXJÖ

image61det började med att familjen var förband åt kent  och det var ju inte precis vad jag hade tänkt mig men dom var faktikst ganska dåliga iaf dåligare än vad jag hade tänkt mig. men sedan kom Kent och dom gjorde så att hela platsen föränrade då började öset. konserten är helt oberkrivlig men det är nog nästan den bästa konserten jag har varit på man kan ju inte direkt beskriva denne konserten med en spelning så det är den bästa konserten jag har varit på om jag får chansen att se kent igen så ska jag självklart göra det kanske blir ken i slottskogen i sommar. Men min sitavation på spelningen var att knö fram och stå på tå kände mig som en dvärj ibland men det gick bra ändå. och det är verkligen värt att stå och köa  till en sådan konsert men sncka om att det kom mycket mer folk än vad jag trodde var där.

och så hade jag tänkt att ta en kort sammanfattning av helgen i växjö
Torsdagen vi var i växjö och kommade på kent inte så mkt mer hände den dagen. Fredagen vi var hemma hos robin sov och spelade tvspel och carro och sandra åkte hem och vi hade en myskväll.
Lördagen vi  var på fest på kvällen som var ganska kass och gabbi blev as ful och vi skämde ut oss jätte mycket.
söndagen vi sov och sedan åkte jag och gabbi hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0