Helgen

i fredags var jag och carro på fest hos Emelie det ver ganska nice det var trevligt folk och hade kul men det slutade med kaos och lite otäcka saker men det ska vi inte ta här.
sedan på lördagen kom belgarna det gick la bra det sedan på kvällen  hade vi välkoms fest det var inte så roligt just där så jag och mathilda gick bort till mcdonals och satt där och pratade sedan kom det en tjej som behövde hjälp hon visste inte var hon var  för hennes kompisar hade lämnat henne hon had everkligen panik ångest sedan så ringde vi efter en taxi och hon skulle till värnamo det lgger en bit härifrån men men hon kom hem iaf. sedan satt vi där ett tag sedan gick vi tillbaka jag gick och mötte viktor och vi snckade lite sedan ville min belgare åka hem och så blev det.
nästa dag så gick vi en promenad i skogen visa henne vår fina natur för dom har ju ingen skog i belgien knappt.
sedan åkte vi till knalleland och shoppade lite sedan mötte vi mathilda och alex vi gick och fikade i stan och sedan gick vi hem till mathilda och kollade på film.
idag har vi varit i gbg med belgarna vi besäkte volvo fick se hur dom tillverkade bilar sedan fick vi gå och ät i nordstan det blev burgerking för mig, mathilda, isabell och ellinor. det var nice sedan åkte vi måt i gbg för skoj skulle jätte menigslös men men sedan åkte vi tillostindiefararen och kollade på den båte som dom har åkt från gbg till kina och tillbaka med det var riktigt nice,

Byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0