Håkan Hellström skivsignering den 25 mars

image62
Håkan var på bengans den 25 mars och jag och gabbi var där 3 timmar innan han skulle komma men vi var ganska långt fram i kön och det var värt att köa så länge, och efter två timma kom sandra och henns kompisar dom fick sätta sig vi oss, det var trevligt vi snodde affisher hehe och sedan kom håkan, han är verkligen as trevligt trodde jag aldrig vet inte riktigt vad jag trodde fick min väska signerad och affischen och mina två album. sncka om att man var glad i ett dygn efter åt.
vill träffa honom igen:D



vad jag bryr mig om nu är att du kommer nära mig, även om det är försent att älska dig, vad jag bryr mig om nu är att från samma säng, lyssna till samma regn, vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen, den tar slut från kyss till kyss, vad jag bryr mig om nu är att aldrig ge hjärtat rakt ut

Kommentarer
Postat av: Gabbi

Hanna sandra & co. kom efter 1 timma å väntade i 2 med oss ;D

2008-04-02 @ 21:43:54
URL: http://darksecrets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0