Söndag

idag har jag inte gjort mycket sov till klockan var 1
gabbi sov över här inattt, vi hade jätte roligt vi kollade på film men det blev inte så mkt film kollande, hann typ bara med två filmer vi kollade på Casanova och bridget jones. sedan satt vi på mitt rum och lyssnade på musik och sncka om allt mellan himmel och jord. sedan så slutade vi prata runt 5 tiden och sedan sov vi som stockar till klockan 1. nu gör jag ju inget är så sjukt trött att jag inte orkar göra något men det brukar ju vara så man sover bort sändagarna. södag är en viledag:)   tror inte jag orkar skriva mer nu faktiskt.
Kram Hanna

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det verkar som en härlig kväll/natt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0