Ojsan

har inte skrivit här på ett tag sorry!
men iallfall här få ni ett nytt inlägg:P

jag sitter och pluggar till et prov som jag har imorgon i psykologi jag läser om jaget, detet och överjaget och allt om frued och försvarsmekanismer och Maslows trappa och annat. jag tycker det är ganska svårt men väldigt intresant.
har en låt på hjärna just nu och det är Kusowsky - dansa den låten är jätte bra. de ska spela samtidigt som kristian anttila den 14 december måste dit. vill jätte mycket dit, jag måste dit vill träffa kristian och petter saknar dom. och saknar ju deras spelningar har varit på akustiska spelningar dom två senaste gångerna, jag har sett kristian men han är best med bandet och det är jätte bra akustiskt men blir mer röj med bandet och har ju inte träffat petter på ett tag Hummm.. senast var la 8 juni, as längesedan. och så kan jag berätta då att jag har köpt biljetter till Kent den 20 mars i växjö, längtar<3
snart är det jullov så jävla gött, vill ha jullov skolannu, är så grymt tråkig just nu måste kom bort därifrån nu

det är okej om du vill dansa, bara du gör det med mig, du ska skita i dom andra
image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0